шпаргалки по педагогіка вищої школи

Вид роботи: Шпаргалка. Предмет: Педагогіка вищої школи. Тема: 46 питань. Кількість сторінок: 62. 8. Зв'язок педагогіки вищої школи з іншими науками. 9. Структура педагогічних наук. 10. Роль університетів у розвитку науки і культури. 11. Перспективи розвитку педагогіки вищої школи у XXI ст. 12. Зв'язок педагогіки вищої школи з акмеологією. 13. Місце педагогіки вищої школи в системі педагогічних наук. 14. Сутність понять «зміст освіти» та «зміст навчання». 15. Місце неформальної освіти в сучасних умовах.


Педагогіка вищої школи — галузь педагогічної науки, яка вивчав педагогічні закономірності й засоби організації та здійснення освітнього процесу (самоосвіти), навчання, виховання (самовиховання), розвитку (саморозвитку) і професійної підготовки студентів (слухачів) до певного виду діяльності й суспільного життя. Тому предмет педагогіки вищої школи охоплює: - вищий навчальний заклад як педагогічну систему; - функціонування та ефективність педагогічного процесу у вищому навчальному закладі; - педагогічну діяльність.


≡ Педагогіка (Шпаргалки). Пошук по сайту. Педагогіка (Шпаргалки). Шпаргалки - Педагогіка. 1. Педагогіка – наука про виховання. 2. Предмет і об’єкт педагогіки. 3. Основні категорії педагогіки: розвиток, формування, соціалізація, виховання, освіта, навчання, самовиховання, самоосвіта, педагогічний процес. 4. Структура педагогічної науки та її зв’язок з іншими науками: філософією, етикою, психологією, соціологією, гігієною, історією. 38. Освіта та педагогічна думка Київської Русі. 39. Братські школи XVI – XVIII ст. Києво-Могилянська академія. 40. Педагогічні погляди та ідеї Я.А. Коменського. 41. Педагогічні погляди Ушинського, Русової.


«Педагогика. Шпаргалки». 81. Влияние атмосферы в семье на формирование личности 82. Воспитательные возможности сферы долга 83. В Древней Греции педагогом называли раба, который в буквальном смысле слова брал за руку ребенка своего господина и сопровож-дал в школу. Постепенно слово «педагогика» стало употребляться в более общем смысле: так обозначалась способность «вести ребенка по жизни», то есть воспитывать его, развивать и обу-чать. Со временем, по мере накопления знаний, возникла особая наука о воспитании детей. В теории произошел переход от конкретных фактов к более общим случаям.


Педагогіка вищої школи — галузь педагогічної науки, яка вивчав педагогічні закономірності й засоби організації та здійснення освітнього процесу (самоосвіти), навчання, виховання (самовиховання), розвитку (саморозвитку) і професійної підготовки студентів (слухачів) до певного виду діяльності й суспільного життя. Тому предмет педагогіки вищої школи охоплює: ■ вищий навчальний заклад як педагогічну систему; ■ функціонування та ефективність педагогічного процесу у вищому навчальному закладі


Педагогіка вищої школи. гр. «дітоведення» – сукупність теоретичних і прикладних наук, які вивчають виховання, освіту і навчання підростаючого покоління. галузь педагогічної науки про забезпечення позитивних змін у розвитку особистості студента в процесі виховання, навчання, професійної освіти. Посібник] О.І. Гура. – К. : Центр навчальної літератури, 2005. – 224 с. 5. Журавський Г. Э. Очерки по истории античной педагогики / Г. Э. Журавский. – М. : Просвещение, 1963. – 320 с. 6. Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання : навч. посіб. /


В современном понимании педагогика представляет собой совокупность знаний и умений по обучению и воспитанию, эффективных способов передачи накопленного опыта и оптимальной подготовки подрастающего поколения к жизни и деятельности. 1. Понятие педагогики и этапы ее развития. Слово «педагогика» греческого происхождения. В дословном переводе означает «детовождение». В современном понимании педагогика представляет собой совокупность знаний и умений по обучению и воспитанию, эффективных способов передачи накопленного опыта и оптимальной подготовки подрастающего поколения к жизни и деятельности. Источники развития педагогики


Педагогіка вищої школи як наука формувалася і розвивалася в ході еволюційних процесів розвитку системи вищої освіти під впливом світового науково-технічного прогресу, передових філософських та просвітницьких ідей. На сучасному етапі в межах єдиної педагогіки вищої школи розвивається два напрями: університетський (академічний) і післядипломний. Перший передбачає організацію педагогічного процесу зі студентами та надання їм базової і повної вищої освіти.


Педагогіка – наука про виховання, освіту і навчання людини на всіх вікових етапах його розвитку. Предмет педагогіки – виховання як особлива функція суспільства. Основні поняття (категорії) педагогіки: розвиток особи; виховання особи; утворення особи; навчання особи; виховні відносини; формування особи.. Стаття на урок Педагогіка скачати.


Швейцарський педагог Йоганн-Генріх Песталоцці (1746—1827) спробував поєднати дитячу працю з навчанням; розробив теорію елементарної освіти, згідно з якою процес виховання має бути спрямований від простого до складного, а навчальний процес — побудованим на основі чуттєвих сприймань. На його думку, глибокі знання можна отримати лише за умови послідовного та систематичного навчання. Німецький філософ і педагог Йоганн-Фрідріх Гербарт (1776—1841) розробив теорію ступенів освіти; намагався вирішити проблему виховуючого навчання, в процесі якого виникають різнобічні інтереси; залишив багато цінних ди.


Вища школа як педагогічна система. Сучасна педагогіка - це комплекс теоретичних і прикладних наук про навчання, виховання і освіту як спеціально організовані і цілеспрямовані процеси, а також про шляхи удосконалення цих процесів. Педагогіка вищої школи є однією з галузей педагогіки, науки про виховання, навчання і освіту молоді і дорослих. Об'єктом дослідження педагогіки вищої школи є педагогічна система вищої освіти. Поняття «педагогічна система» введене в педагогіку Н.В.Кузьміною. У сучасному суспільстві виховання здійснюється головним чином через спеціальні педагогічні системи.


Найти психолога. Шпаргалки по … ↓ ↳ Шпаргалки по педагогике: Шпаргалки по педагогике (украинский язык). шпаргалки по педагогике (украинский язык). Виникнення педагогіки як науки. Об’єкт, предмет і функції педагогіки. Зв’язок педагогіки з іншими науками та її структура. Педагог демократичної школи. Гуманістична спрямованість особистості вчителя. Педагогічна і гуманітарна культура. Взаємодія школи і сім’ї у вихованні дітей та молоді. Суспільне виховання. Поняття про управління, менеджмент, внутрішкільне управління, педагогічний менеджмент. Державне управління системою загальної середньої освіти. Внутрішкільне управління. Школа як педагогічна система й об’єкт управління.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

звіт з виробничої практики бухгалтера на фермерському господарстві

скачати фіфа 09 українська ліга торрент

пісня – танок « осінні листочки», муз і сл і мараховської