я україночка писаночка ясная минус

Скачать минус песни «Я - україночка!» 128kbps. І у їх розмаї я пісні співаю І летять вони над плаєм, вільні і крилаті. П р и с п і в (двічі): Я - україночка, Писаночка ясная, З рути й барвіночку Доленька сплелась моя. Я - україночка, червоная квіточка, Дівчинка-слов'яночка, Сонячна леліточка. 2. Сонечко ясненьке, моя Україно, У цілому світі кращої немає! Ласка материнська, мова солов'їна І заквітчана калина - пісня мого краю.


Минусовка и текст песни Україночка (Настя Терещенко). Записать исполнение караоке этой песни онлайн. Я - україночка У вишиваночці, А в коси маків цвіт Матуся заплела! Я - україночка, Мої співаночки Летять в далекий світ Такі слова. Вишивала мати рушничок З чорних та червоних квіточок, Викладала хрестиком шиття На щасливе радісне життя На щасливе радісне життя Я - україночка У вишиваночці, А в коси маків цвіт Матуся заплела! Я - україночка, Мої співаночки Летять в далекий світ Такі слова. А як сяде сонце за поля, Знову чути пісню солов' я. Як же не любити рідний край! Ти зі мною разом заспівай Ти зі мною разом заспівай Я - україночка У вишиваночці, А в коси маків цвіт Матуся заплела!


Україночка. Настя Терещенко. Скачать минусовку. + Качество: 128 кбит/с Размер: 3.9 Мб Просмотров всего: 258 За неделю: 156. Украиночка. Оксана Билозир (Білозір). Скачать минусовку. + Качество: 128 кбит/с Размер: 2.2 Мб Просмотров всего: 246 За неделю: 75. Украиночка. Оксана Красуляк. Скачать минусовку. + Качество: 256 кбит/с Размер: 6.7 Мб Просмотров всего: 168 За неделю: 91. Украиночка. !Дт.у. Скачать минусовку. + Качество: 320 кбит/с Размер: 9.9 Мб Просмотров всего: 156 За неделю: 89. Украиночка. Оксана Билозир (Білозір). Скачать минусовку. + Качество: 128 кбит/с Размер: 3.9 Мб Просмотров вс.


Я україночка - мінус. (добавить в избранное) 03:33. слушать. (скачать). Вероніка Кіт - Україночка мінус. (добавить в избранное) 02:03. слушать. (скачать). я просто українка - україночка (мінус ). (добавить в избранное) 03:48. слушать. (скачать). Мінус - Я маленька україночка. (добавить в избранное) 03:09. слушать.


Я україночка — мінус 03:33. © 2021 Хотплеер По всем вопросам пишите на: hotpleer@mail.ru Правообладателям. Группой крупнейших российских правообладателей авторских и смежных прав, а именно: ООО «НЦА», ООО «ЛенГрад», ООО «Креатив Медиа», ООО «Новый мир», ООО «Медиалайн», ООО «Диджитал Прожект» и другими, в рамках заключенных с ООО «АдвМьюзик» лицензионных соглашений, вэб-сайту hotplayer.ru предоставлены разрешения на использование музыкального контента, принадлежащего данным Правообладателям, способом доведения до всеобщего сведения в цифровой форме через Интернет.


Минусовка и текст песни Детские - Україночка. Нехай маленька я, нехай маленька я, Але я справжня україночка. 2.У вишиванці я, мов квітка серед саду, Пташки кружляють наді мною у танку, Метелик-красень на плече до мене сяде І прилетить бджола у пошуках медку. Приспів: Програш: 3.Сорочка вишита моя - яскрава нитка, Та не дивуйтесь ні метелик, ні бджола, Скажу вам правду по секрету: - Я не квітка, А просто справжня україночка мала. Текст добавил(а): svetlanalevi54. Тематика: Детские песни.


Україночка минусовку (караоке версию) Раїса Поштар - Україночка співає, Оксана Білозір - Україночка, Оксана Красуляк - Україночка, В ячеслав Кукоба - Грузин і україночка и другие популярные треки и рингтоны. Вы можете скачать музыку Україночка (рингтоны, минусовки, нарезки песен) для ПК или на телефон (Android, Iphone). Слушайте Україночка онлайн.


Минусовки → Детские Украинские → Украиночка. Украиночка - минус песни. Текущий 0.0/10. Рейтинг: 0.0/10 (0 голосов).


Скачать. Україночка. Тональность и Темп. Тональность. Минус Минус (с бэк вокалом) Караоке Задавка Задавка (с бэк вокалом) Оригинал Оригинал (с бэк вокалом) Нарезка Миди Инструментал Оркестр Фортепиано Демо Аранжировки. Тематика. Без Тематики Песни из фильмов и мультфильмов Песни о цирке Песни про Одессу Военные Патриотические Песни о профессиях Звуки и звуковые эффекты Песни о спорте и туризме Песни по именам Песни о городах Песни о семье Песни к Дню рождения Песни о спорте Песни к 8 марта Песни о студентах Песни о Временах года Eurovision (Евровидение) Свадебные Песни для детей Песни о школе.


Я - україночка. Слова: Леся Соболевська. Музика: Леся Соболевська. F B A7 Dm І у їх розмаї я пісні співаю, G B C7 І летять вони над плаєм вільні і крилаті. Приспів: F Dm Gm C7 Я - україночка, писаночка ясная, F Dm Gm A7 З рути й барвіночку доленька сплелась моя. B F B A7 Dm Я - україночка, червоная квіточка, B F D7 Gm C7 F Дівчинка-слов'яночка, сонячна леліточка. F B F B Сонечко ясненьке, моя Україно, F G B C7 У цілому світі кращої немає. F B A7 Dm Ласка материнська, мова солов'їна G B C7 І заквітчана калина - пісня мого краю.


П р и с п і в (двічі): Я - україночка, писаночка ясная, З рути й барвіночку доленька сплелась моя. Я - україночка, червоная квіточка, Дівчинка-слов'яночка, сонячна леліточка. 2. Сонечко ясненьке, моя Україно, У цілому світі кращої немає! Ласка материнська, мова солов'їна І заквітчана калина - пісня мого краю. П р и с п і в. Категорія: Я | Додав: f@r@on | Теги: Переглядів: 2878 | Завантажень: 395 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0. Всього коментарів: 1.


Якісна мінусовка: Unknown - Україночка я. mp3(320 кб/с) + текст. Завантажити, слухати, коментувати. україночка я 1 наші хлопці і дівчата йдуть на вулицю гуляти й кажуть трохи підростеш теж гуляти ти підеш та дзвенять пташині хори ти знайдеш кохання скоро і красивий хлопець стане шепотіти ти кохана приспів а я все бачу а я все чую а я співаю а я танцюю не стою хвилиночки бо я україночка 2 р. програш 2 і як сонце в. небі зрання розцвіте моє кохання і для мене знову й знову забринить єдине слово приспів програш 3 на весіллі в нас заграли бубни скрипки і цимбали гей виходьте всі із хати щоб весілля святкувати приспів 2 р. Скачати текст пісні. Коментарі (1).

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

скачати фіфа 09 українська ліга торрент

звіт з виробничої практики бухгалтера на фермерському господарстві

пісня – танок « осінні листочки», муз і сл і мараховської