шпори з предмету психологія вищої школи

Із цих позицій предметом психології вищої школи є особистість викладача та студента в їх розвивальній педагогічній взаємодії. Вона досліджує роль «особистісного чинника» при впровадженні інноваційних технологій навчання і виховання у ВНЗ, психологічні умови і механізми становлення особистості майбутнього фахівця в системі ступеневої вищої освіти (молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр). Психологія вищої школи вивчає закономірності функціонування психіки студента як суб’єкта навчально-професійної діяльності та закономірності науково-педагогічної діяльності викладача, а також соціаль.


Психологія вищої школи вивчає закономірності функціонування психіки студента як суб’єкта навчально-професійної діяльності та закономірності науково-педагогічної діяльності викладача, а також соціально-психологічні особливості професійно-педагогічного спілкування та взаємин викладачів і студентів. Психологія вищої школи як наукова і прикладна галузь розв’язує низку науково-дослідних, діагностично-корекційних і практичних завдань. Актуальні науково-дослідні завдання психології вищої школи: · психологічне обґрунтування.


Шпаргалка з психології (скорочена шпора) Види психології: 1. Нар. психол. – це відображ. на осн. прислів., нар казок, худ. творів, що містять опис різних ха-рів. Предмет психології – це псих.процеси і явища псих. стани особистості . Завдання психології не лише описати псих. процеси і явища, а в поясненні механізмів на основі яких здійснюеться псих діяльність люд. ПРАКТИЧНА психолог. – представлена сист.спец.психолог.служб., спрямов. на надання допомоги людм, вирішення псих проблем: (служби). псих.служба сім*ї та соц.захисту насел. псих.служба сис.освіти. псих.служба сис.охорони здоровья. Методи психології : спостереження. експеремент.


КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЇ. Основні поняття теми: психологія вищої школи, предмет психології вищої школи, гуманітаризація освіти, гуманізація, інтеграція наук, навчання, розвиток, виховання, синергія, методологія, методи психології вищої школи, методика дослідження, об’єкт дослідження, предмет дослідження. У психології довге минуле, але коротка історія. Г. Еббінгауз, німецький психолог.


1. Виникнення психології вищої школи як нової галузі психологічних знань. В умовах усвідомлення кризового стану вищої освіти та пошуків науково обґрунтованих шляхів виходу з нього виникає і розвивається психологія вищої школи. Систематичне дослідження психолого-педагогічних проблем вищої освіти розпочалось у 60-х роках XX століття. Найвагомішими науковими здобутками того часу є роботи СІ. Архангельського та СІ. Зинов'єва, в яких ґрунтовно проаналізовано навчальний процес у ВНЗ і закладено теоретичні основи розв'язання проблем оновлення вищої школи Вони с авторами перших навчальних по.


Шпаргалки - Педагогіка. 1. Педагогіка – наука про виховання. 2. Предмет і об’єкт педагогіки. 3. Основні категорії педагогіки: розвиток, формування, соціалізація, виховання, освіта, навчання, самовиховання, самоосвіта, педагогічний процес. 4. Структура педагогічної науки та її зв’язок з іншими науками: філософією, етикою, психологією, соціологією, гігієною, історією. 5. Наукові галузі педагогіки: загальна педагогіка, вікова педагогіка, військова педагогіка, професійна педагогіка, спеціальна педагогіка, соціальна педагогіка, історія педагогіки.


Шпори з загальної психології 90 питань Предмет психології як науки. Структура. Завдання і стан сучасної психології. Психологія в системі наук. Основні галузі психології. Поняття про психіку. Функції психіки. Рефлекторна природа психічного відображення. Основні етапи становлення предмета психології; сучасні напрямки у психології. Мозок і психіка. Основні процеси та закони ВНД. Аналітико-синтетична діяльність мозку. І та II сигнальні системи. Динамічний стереотип. Локалізація психічних функцій у корі головного мозку. Функціональна асиметрія півкуль головного мозку. Основні форми прояву психіки т.


Предмет психології ВШ – це індивідуальні й соціально-психологічні явища, породжувані умовами діяльності вузів. Міждисциплінарні зв’язки між науками, які впливають на діяльність вищої школи, уміщені на рис. 2. Таким чином, характер вивчення дисципліни “Педагогіка і психологія вищої школи” зумовлює необхідність застосування комплексного підходу до освоєння та систематизації знань майбутніх викладачів вузів у межах обох наук. (рис. 3). До основних завдань психології ВШ належать: 1. Участь у розробці «моделі» сучасного спеціаліста з вищою освітою.


2. Предмет та основні категорії психології вищої школи. 3. Завдання психології вищої школи на сучасному етапі реформування вищої освіти в Україні. 4. Зв'язок психології вищої школи з іншими науками. 5. Методологія і методи психології вищої школи. Питання для самоконтролю. 1. Які етапи розвитку психології вищої школи? 2. Дайте визначення поняття «психологія вищої школи». 3. Що є предметом психології вищої школи? 4. Обґрунтуйте основні категорії психології вищої школи? 5. Які основні завдання психології вищої школи? 6. Хто є основними представниками психології вищої школи? 7. Які актуальні .


Психологія вищої школи (вищої освіти) є розділом педагогічної психології. Разом з тим при вирішенні багатьох проблем вузівського навчання доводиться використовувати знання з області загальної психології, вікової психології, соціальної психології, психології праці, клінічної психології, юридичної психології, психофізіології і навіть екологічної психології. У цьому сенсі предмет психології вищої освіти може вважатися міждисциплінарним. Таким чином, предметом психології вищої освіти виступають психологічні закономірності та умови ефективності процесів навчання і виховання у вищій школі.


Презентація на тему: ПСИХОЛОГІЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ, ЇЇ ПРЕДМЕТ, ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИ. Завантажити презентацію. Отримати код. 1. Предмет, категорії та завдання ПсВШ як нової галузі психологічної науки Систематичне дослідження психологічних проблем вищої освіти розпочалось у 60-х роках XX століття. Архангельский С.И. Лекции по теории обучения в высшей школе. – М.: Высшая шк., 1974.


Завдання психології вищої школи на сучасному етапі реформування вищої освіти в Україні. План. Тема 1. Психологія вищої школи, її предмет, завдання та методи. Психологія особистості та діяльності викладача. Змістовий модуль 1. Психологія вищої школи як галузь психології. Вступ. Зміст. Конспект лекцій. 087-96. Нотатки. Нотатки.


Визначення психології як науки, предмет і завдання психології. Психологія – наукове дослідження розумової роботи і поведінки, і навіть наукове застосування придбаних знань. Психологія – наука про закономірності розвитку та функціонування психіки як особливої форми життєдіяльності. Психологія – наука про душу, про внутрішній світі людини, про психіці. Вищі психічні функції – психич. процеси людини, перетворені під впливом змін - у суспільстві, навчання і виховання. Свідомість – вища форма психіки, суб'єктивна форма людської життєдіяльності. Свідомість – вищий рівень психічного відображення дійсності, її на представленні як узагальнених образів і понять.


3. Предмет, основні категорії, завдання психології вищої школи. 4. Зв’язок психології вищої школи з іншими галузями психологічних знань. 5. Методологія і принципи психологічного дослідження. 6. Методи психологічних досліджень. Історія виникнення та розвитку психології вищої школи. У психології довге минуле, але коротка історія. Г. Еббінгауз, німецький психолог.


Психологія вищої школи як галузь психологічної науки: предмет, основні категорії, завдання, зв’язок з іншими галузями психологічних знань. Основи наукового педагогічного дослідження. Принципи, методи та методики психоло-гічних досліджень. Етика дослідника. Дослідницькі вміння викладача вищої школи. Тема 2. Психологія особистості студента. Психологічні особливості студентського віку.


Основні поняття теми:психологія вищої школи, предмет, категорії, завдання психології вищої школи, методи психологічних досліджень. Опорні схеми до теми. вивчає закономірності і механізми функціонування психіки студента як суб’єкта навчально-професійної діяльності, закономірності науково-педагогічної діяльності викладача вищого навчального закладу та соціально-психологічні особливості взаємин, спілкування викладача і студентів. Психологія. Вищої школи. Як наука. Предмет. Психології. Вищої школи.


Предмет психології вищої школи – закономірності функціонування психіки викладача і студента та соціально-психологічні особливості їх взаємодії. Завдання психології вищої школи: Дослідження психологічних проблем підготовки науково-педагогічних кадрів, зокрема, становлення особистості майбутнього фахівця під час навчання у ВНЗ. Вивчення психологічних проблем наукової творчості викладачів та студентів. Вивчення психологічної готовності 1 курсів до навчання та розробка засад їх успішної адаптації.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

скачати фіфа 09 українська ліга торрент

звіт з виробничої практики бухгалтера на фермерському господарстві

пісня – танок « осінні листочки», муз і сл і мараховської